Friday, December 17, 2010

Winter

Het is overduidelijk winter. En al vroeg ook. We werden (al in november) gconfronteerd met vorst en sneeuw. Vooral sneeuw de laatste tijd.

Vandaag zouden we naar Amsterdam. Blij dat we dat niet gedaan hebben. Want het openbare vervoer was weer een chaos hoorden we op het nieuws. Hoezo winterklaar? Toen maar een wandeling hier in de buurt gemaakt. En dat was prachtig. In de sneeuw. Mooie foto's gemaakt.

Dit roodborstje heb ik overigens vanuit huis gemaakt. Ik zag hem zitten, en had natuurlijk mijn camera niet bij de hand. Toen ik opstond om hem te pakken was de vogel gevlogen. De volgende keer dat ik hem zag, de camera lag inmiddels naast me, wilde ik een foto maken, en weg was ie weer. Pas bij de derde keer lukte het me om deze foto te maken, zoals gezegd door het raam heen. Ondanks dat is ie toch wel aardig geworden.

No comments: