Tuesday, November 09, 2010

Texel

Pas weer op Texel geweest. Het afgelopen weekend. En zoals altijd was het weer erg de moeite waard. Hoe vaak ik dingen al gezien gezien heb, het is elke keer weer anders, elke keer weer mooi. Een nieuwtje deze keer was, dat je op de vuurtoren kon. Op die manier heb je een mooi uitzicht, o.a. over de waddenzee richting Vlieland. En uiteraard over het eiland. Het kost je 113 treden klimmen, maar is goed te doen. Hiernaast zie je uit over de waddenzee, richting Vlieland. Je ziet zandplaten, waar zeehonden moeten zitten - nee, niet gezien. Heb een 'sunset' filter over de foto gehaald, verder niets aan gedaan.

2 comments:

Anonymous said...

Goed gemaakt! Ik hoop wil ook zo een site te maken.
Wat heb je hiervoor gebruikt?
Ik heb romkevisser.blogspot.com gevonden via startpagina

Groetjes,
Debby uit Haarlem

Anonymous said...

Hoi allemaal,

Ik heb romkevisser.blogspot.com gevonden via Google.
Deze site ziet er goed en leuk uit!
Ik wil graag ook zo een mooie site maken. Welke programmas heb je hier precies voor gebruikt? Mijn blogje ziet er nog saai uit. :(

Bedankt

Liefs vanuit A'dam
Willy