Monday, January 19, 2009

Winter
De hoogste tijd om weer eens wat aan mijn weblog te doen. Ben druk bezig geweest met een ander weblog (werk), dus mijn eigen blog een beetje verwaarloosd. Slecht. Ga zeker mijn leven beteren. Het leek net winter, de afgelopen twee weken. Het vroor dat het kraakte zo af en toe, en we konden schaatsen op natuurijs. Dat was lang geleden! Ook had het gesneeuwd, zodat het heel echt leek. De wereld zag er anders uit. Fotoweer dus. Tijdens een korte wandeling een aantal foto's genomen, die misschien iets van de sfeer weergeven. Want, dat is het akelige van foto's, ze geven nooit precies weer hoe het was. In ieder geval, het was genieten. In PaintShopPro een lijstje er om heen gemaakt. Deze foto is gemaakt met de kleine Nikon Coolpix, een compact camera, en dus niet met de nieuwe digitale Olympus spiegelreflex. De Nikon doet het nog goed vind ik, en past zo lekker in mijn binnenzak.

No comments: